reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenek Medek

Zdenek Medek

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý písaním hodlá vyjadriť svoje postoje a názory, zabalené do pútavého príbehu tak, aby potešili nielen mňa, ale hlavne ostatných. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Dámy a jazdci odnaproti - 4. kapitola

Zdenek Medek

Dámy a jazdci odnaproti - 4. kapitola

Dámy a jazdci odnaproti je po Čiernobielej dúhe môj druhý román. Dokončil som ho nedávno a odohráva sa v súčasnom Slovensku. Je mierne mysteriózny a nakoniec aj trošku psycho :-). Ako celý náš život.

  • 30. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 187x
  • 0
Dámy a jazdci odnaproti - 3. kapitola

Zdenek Medek

Dámy a jazdci odnaproti - 3. kapitola

Dámy a jazdci odnaproti je po Čiernobielej dúhe môj druhý román. Dokončil som ho nedávno a odohráva sa v súčasnom Slovensku. Je mierne mysteriózny a nakoniec aj trošku psycho :-). Ako celý náš život.

  • 18. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 140x
  • 0
Dámy a jazdci odnaproti - 2. kapitola

Zdenek Medek

Dámy a jazdci odnaproti - 2. kapitola

Dámy a jazdci odnaproti je po Čiernobielej dúhe môj druhý román. Dokončil som ho nedávno a odohráva sa v súčasnom Slovensku. Je mierne mysteriózny a nakoniec aj trošku psycho :-). Ako celý náš život.

  • 11. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 171x
  • 0
Dámy a jazdci odnaproti - 1. kapitola

Zdenek Medek

Dámy a jazdci odnaproti - 1. kapitola

Dámy a jazdci odnaproti je po Čiernobielej dúhe môj druhý román. Dokončil som ho nedávno a odohráva sa v súčasnom Slovensku. Je mierne mysteriózny a nakoniec aj trošku psycho :-). Ako celý náš život.

  • 7. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 202x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu